قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از سایت اِمیک (emic.ir) به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. خرید مطالب اموزشی و خدمات از این سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. توجه کنید که منظور از کاربر در متن قوانین, شخصی می باشد که به هر نحوی از خدمات سایت اِمیک (emic.ir) استفاده می کند.
  3. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران و مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به سایت اِمیک (emic.ir) بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده شخصی و غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی emic1395@gmail.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  4. محتویات تجاری و غیر رایگان موجود در این سایت برای استفاده شخص خریدار می باشند و انتشار یا هر گونه سوء استفاده از انها از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
  5. امکان برگشت هزینه پس از خرید مطالب اموزشی بدلیل ماهیت دیجیتالی و غیر فیزیکی بودن انها, وجود ندارد.
  6. سایت اِمیک (emic.ir) هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت عملکرد مدارات, پروژه ها و دیگر مطالبی که بطور خاص توسط این سایت طراحی نشده باشند, ندارد.
  7. فایل های PCB طراحی شده برای مدارات الکترونیکی, طبق نقشه و شماتیک ان مدار طراحی می شوند و بیانگر عملی بودن یا نبودن ان مدار نیست و صرفاً طبق شماتیک مدار, فایل PCB طراحی شده است.
  8. درصورت وجود مشکل در فایل PCB یا مغایرت شماتیک مدار با PCB طراحی شده برای ان, کاربر وظیفه دارد از طریق ایمیل emic1395@gmail.com به سایت اِمیک (emic.ir) اطلاع دهد تا پس از بررسی توسط مسئولین سایت درصورت وجود مشکل, ان مشکل برطرف شود و فایل اصلاح شده برای کاربر ارسال شود.
  9. فایل خریداری شده توسط کاربر فقط شامل ان نسخه خریداری شده می باشد و درصورت ارتقاء و بروزرسانی ان فایل, سایت اِمیک (emic.ir) هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه رایگان نسخه ارتقاء یافته و بروزشده فایل ندارد.
  10. سایت اِمیک (emic.ir) به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

 

کاربر گرامی لطفا قبل از انجام عملیات خرید نکات زیر را رعایت فرمائید:

:: حتما نام و نام خانوادگی خود را صحیح وارد کنید و از به کارگیری القاب جدا خودداری کنید.

:: دقت داشته باشید که در پایان عملیات خرید, شما به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید فایل مورد نظر خود را از انجا دانلود کنید. همچنین رسید خرید شما و لینک دانلود به آدرس ایمیلی که وارد می کنید نیز ارسال می گردد, به همین علت یک ایمیل معتبر وارد نمائید.

:: توجه داشته باشید ایمیل www ندارد.

:: در هنگام وارد کردن ایمیل به بزرگ و کوچک بودن حروف دقت نمائید.

:: برای خرید از سایت نیاز به ثبت نام ندارید. بدون نیاز به ثبت نام قبلی می توانید خرید کنید.

:: در صورتی که با نحوه خرید از سایت اشنا نیستید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

:: اگر از هر گونه فیلتر شکنی استفاده می کنید حتما آن را در زمان خرید غیر فعال نمائید, در غیر اینصورت ممکن است عملیات خرید شما با مشکل روبرو شود.

:: در صورتی که بعد از پرداخت وجه و کامل کردن عملیات خرید, صفحه رسید خرید و یا همان صفحه لینک های پروژه را بنا به هر دلایلی بستید نگران نباشید, چراکه می توانید رسید های خرید و لینک های پروژه های خریداری شده را دوباره در این صفحه [ سوابق خرید ] مشاهده نمائید. (این امکان در صورتی فراهم است که در سایت ثبت نام انجام داده باشید)

:: لطفا توجه داشته باشید، مدت زمان مجاز برای دانلود فایل های خریداری شده تنها 48 ساعت می باشد و بعد از آن لینک های دانلود صادر شده منقضی خواهند شد .

:: در صورتی که در هنگام خرید با مشکل مواجه شدید, مشکل خود را از طریق این صفحه [ تماس با ما ] به ما اطلاع دهید تا حداکثر ظرف چند ساعت همکاران ما به مشکل شما رسیدگی و آن را بر طرف سازند.

:: مشتری گرامی توجه داشته باشید، عدم به روز بودن مرورگر باعث می شود، بجای صفحه درگاه بانک، خطای عدم تایید SSL را مشاهده نمایید. پیشنهاد ما به شما استفاده از مروگر های Mozilla [موزیلا] یا Google Chrome [گوگل کروم] می باشد.

 

پسورد فایل های زیپ (Zip) دانلودی www.emic.ir می باشد