جمعه, مهر 27, 1403
ادامه منو

    پروژه AVR رقص نور حرفه ای با 16 عدد LED

    در این پروژه ما با استفاده از میکروکنترلر AVR یک رقص نور بسیار زیبا و حرفه ای خواهیم ساخت که دارای 16 عدد LED می باشد و حالت های مختلف و بسیار زیبایی از رقص نور را به نمایش می گذارد. این پروژه دارای قابلیت کنترل سرعت رقص نور می باشد, یعنی شما به وسیله یک پتانسیومتر (مولتی ترن) که در پروژه تعبیه شده به راحتی می توانید سرعت رقص نور را کم و زیاد کنید.

    همچنین دارای امکان انتخاب اجرای رقص نور به صورت اتوماتیک یا دستی می باشد. یعنی به وسیله کلیدهایی که در پروژه تعبیه شده, می توانید انتخاب کنید که اجرای حالت های مختلف رقص نور به صورت اتوماتیک یکی پس از دیگری انجام شود یا اینکه به صورت دستی با هر بار فشار دادن کلید, حالت رقص نور تغییر کند.

    پروژه AVR رقص نور حرفه ای با 16 عدد LED

    از دیگر ویژگی های این پروژه می توان به هزینه پایین ساخت آن اشاره کرد. قطعات استفاده شده در این پروژه بسیار ارزان قیمت هستند و با هزینه بسیار مناسبی می توانید این پروژه جالب را بسازید.

    چینش LED ها در این پروژه به صورت دو ردیف 8 تایی کنار هم (در تصویر بالا مشخص است) می باشد. این پروژه دارای بیش از 20 حالت مختلف و بسیار زیبا از رقص نور می باشد, که این حالت ها می توانند به صورت اتوماتیک یکی پس از دیگری تکرار شوند یا اینکه به صورت دستی حالت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صورت دائم تکرار شود.

    این پروژه با استفاده از میکروکنترلر ATmega8 طراحی و ساخته شده و برنامه آن نیز به زبان C و با استفاده از نرم افزار کامپایلر کدویژن (CodeVisionAVR) نوشته شده است. در انتهای مطلب می توانید کلیپ تست عملی پروژه را مشاهده کنید.

    در ادامه می توانید فایل آموزش کامل ساخت این پروژه را به همراه تمام فایل های مورد نیاز آن تهیه و دانلود کنید.

    - محتوای پروژه

    • سورس کامل پروژه به زبان C و نرم افزار کدویژن
    • توضیحات کامل برنامه
    • شماتیک پروژه
    • فایل PDF توضیحات کامل پروژه
    • شبیه سازی پروژه با پروتئوس
    • و دیگر موارد لازم برای ساخت این پروژه

     

    کلیپ تست عملی پروژه:

     

    - پرداخت و دانلود پروژه

    برای خرید و دانلود پروژه روی دکمه زیر کلیک کنید

    • پس از پرداخت شما به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید پروژه مورد نظر خود را دانلود کنید
    • همچنین ایمیلی حاوی لینک (های) دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد
    • از صحت ایمیلی که هنگام خرید وارد می کنید, مطمئن شوید
    • پسورد فایل زیپ (Zip) دانلودی www.emic.ir می باشد

     

     

    نظر یادتون نره…

    عابد رازانی
    عابد رازانیhttps://emic.ir/
    فارغ التحصیل کارشناسی الکترونیک از دانشکده باهنر شیراز و علاقمند به برنامه نویسی و طراحی مدارات الکترونیکی, در حال حاضر به تولید محتوای آموزشی و طراحی و انجام پروژه مشغول هستم.

    3 نظرات

    1. سلام
      مهندس جان سایت شما احتمالا ویروسی شده است ، صفحات سایت ریدایرکت به سایت خارجی میشود که نشان دهنده هک شدن و دستکاری سایت یا هاست است ، پیگیری نمایید. ( در حال حاضر توسط سایت های واسط تونستم وارد سایت شوم و سریع در اولین پست جدید کامنت را کپی و ارسال کنم )

      • سلام, ممنون از اطلاع رسانی اقداماتی انجام شد. حافظه کش مرورگر خود را پاک کنید و چک کنید که این مشکل برای شما هنوز وجود دارد یا خیر چون ما با دستگاه های مختلف بررسی کردیم و مشکلی وجود ندارد.

        • سلام مجدد
          مهندس جان مشکل ظاهرا رفع شده است و سایت اوکی شده است ، این مشکل اخیرا برای بسیاری از سایت ها پیش آمده است و جالب اینکه اکثر مدیران هم متوجه آن نیستند.
          خوشحالم که مشکل برای شما حل شده است ، موفق و مانا باشید.

    ارسال دیدگاه

    لطفا نظر خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    spot_img