جمعه, فروردین 10, 1403
More

    اشنایی با قطعات کوادروتور : باتری

    برای کوادروتور از باتری باید استفاده کرد که قدرت جریان دهی زیادی داشته باشد , باید از باتری های لیتیوم پلیمر مانند همان باتری هایی که در موبایل استفاده میشود البته با ولتاژو جریان بیشتر استفاده کرد .
    باتری های لیتیوم پلیمر دارای ولتاژها و جریان های مختلفی هستند . این باتری ها از 1 یا2 یا 3 یا 4 (تا همین اندازه برای کوادروتور کافی است ) سل تشکیل شده اند . هر سل 3.7 ولت میباشد . برای کوادروتور با موتور انتخابی(EMAX 2213) و اسپید 20 امپر ایمکس یک باتری 3 سل کافی است. همان طور که گفتم هر سل 3.7 ولت میباشد بنابراین یک باتری 3 سل 11.1 ولت است .
    نکته دیگر جریان باتری میباشد که هر چه جریان بیشتر باشد کوادروتور میتواند زمان بیشتری پرواز کند البته برای باتری های با جریان بیشتر باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.
    که برای موتور و اسپید معرفی شده جریان 2.2 امپر ساعت کافی است (mA2200) .


    روی باتری ها علاوه بر ولتاژ و جریان , ماکزیمم تخلیه جریان هم نوشته میشود مثلا C 25 که این یعنی باتری میتواند 25 برابر ظرفیت خود جریان تخلیه کند. برای قطعات معرفی شده همان C25 کافی است. البته اگر بیشتر از C25 هم باشد مشکلی نیست و بهتر است.

     

    نظر یادتون نره…

    عابد رازانی
    عابد رازانیhttps://emic.ir/
    فارغ التحصیل کارشناسی الکترونیک از دانشکده باهنر شیراز و علاقمند به برنامه نویسی و طراحی مدارات الکترونیکی, در حال حاضر به تولید محتوای آموزشی و طراحی و انجام پروژه مشغول هستم.

    ارسال دیدگاه

    لطفا نظر خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    spot_img